דירה 4 חדרים בהוד השרון

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

110 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

מיטל ואייל זוג נעים, חייכן ועם אנרגיות טובות, המבין עיצוב ויודע בדיוק מי הם ומה הם רוצים להרגיש בביתם, ויחד עם זאת נותנים המון מקום למקצועיות ולדעה של איש המקצוע.

הדיאלוג איתם היה נעים ומפרה, וכבר בפגישה הראשונה היה לי ברור איך ביתם יראה.

הדירה בת 14 ונרכשה על ידם מהקבלן. הם רצו לחדש, לרענן ולהתעדכן בעיצוב. הם רצו שתהיה מאווררת ומוארת, עדכנית ועכשווית. הדירה הייתה במצב מצוין וניכר כי משקיעים בה ומטפחים אותה, יחד עם זאת, בהחלט היו אזורים הזקוקים לטיפול ולרענון.
בכל בית אליו אני נכנסת, אני נוהגת לעבור על הפריטים הקיימים בו. אני מבררת מה נשאר ומה הולך, מביעה דעה וממליצה.

לא יכולתי להתעלם מהתמונה מעל הספה. התמונה מבחינתי הייתה שונה מהסגנון העיצובי אליו הם שאפו ויחד עם זאת מתאימה מאוד. ככלל אני מאמינה בשילוב פריט או שניים בעלי משמעות, רגש או סיפור בחללים המעוצבים מחדש. זה הסיפור שלהם. הם מאוד אהבו את התמונה בזמנו ועדיין שמרו לה עדנה, ודווקא העובדה כי אינה מאפיינת את מה שקורה בעיצוב הנקי המודרני, הניגודיות שבה, שאינה ברורה מאליה והיא לא עוד פרינט או תמונה בשחור לבן, היא זו שקסמה לי. ההצעה שלי להשאיר אותה התקבלה בברכה.

גם כורסאות הסלון המעוצבות שנרכשו טרם השיפוץ נשארו בחלל החדש והנחו אותי בבחירת הקו העיצובי.

את ההשראה לגוונים בדירה שאבתי מהתמונה, וממנה נרקם לוח חומרים וצבעים לחלל כולו.

הם ביקשו לשפץ את שלושת חדרי האמבטיה בני ה-14, לחפות את כל הרצפה הדירה בפרקט, להתחדש בסלון ובפינת אוכל, להתאים גופי תאורה לעיצוב החדש ולייצר פתרונות אחסון לנעליים ותיקים בחלל המרכזי.

קיר הטלויזיה, שהיה מוקף בנישות גבס שהיו מאוד מעודכנות לפני 14 שנה, טופל והפך לקיר עדכני יותר כשקיבל חיפוי טיח ערבה בהתאמה לקיר פינת האוכל, הנישות נסגרו ע”י גבס ומדף עץ בנגרות אישית השלים את המראה.

הצורך במקומות אחסון קטנים לתיקים, נעליים וכדורים בחלל המרכזי קיבל התייחסות בשני מקומות בחלל: לצד הספה מוקמה שידת לוקר של איקאה, שאינה מעמיסה בעין, מדברת ומתכתבת עם החומרים בחלל ומהווה מקום אחסון מצויין לתיקים ליד הכניסה לבית. ההלבשה מסביב הופכת את השידה למיוחדת ומעוצבת. חיפשתי אחר תמונה עדכנית שתיתן מענה לתמונה מעל הספה, ומצאתי את מבוקשי בפרינטים של אקלקט. פרינט נוסף שלהם, הנמצא בלוח ההשראה, מצא את מקומות על הקיר ממול.

בניצב לדלת הכניסה קיים קיר לא גדול במיוחד, אבל כזה שאפשר לי לתכנן יחידת ספסל עם מגירות בנגרות בהתאמה אישית המכיל נעליים וכדורים. לספסל הוזמנו מזרן מרופד וכריות בפלטת הצבעים בסלון. כך נוצרה כניסה נעימה ופונקציונלית לבית. אגרטל הזכוכית התלוי על קיר הכניסה היה עוד טרם השיפוץ בקונסטלציה אחרת. ביקשתי להשאיר אותו ולמצוא לו ייעוד חדש. ואכן הוא נתלה בגאווה על קיר הכניסה ומהווה פריט עיצובי מיוחד.

אזור פינת האוכל חודש כולו. לקיר נבחר טיח ערבה המדמה קיר בטון, במקום השולחן המרובע נרכש שולחן עגול המתאים יותר למרחב ומאפשר זרימה נכונה יותר.

על קיר הטיח נתלתה אומנות בתיל שהיא סילואט של בני המשפחה שנוצרה בהזמנה אישית.

לשלושת חדרי האמבטיה נבחרה צבעוניות זהה במעטפת המורכבת משחור-לבן-אפור, כאשר כל חדר קיבל התייחסות נפרדת בהתאם לשימוש ולצרכים. כך לשירותי האורחים הותאמו מדפי עץ המשתלבים בצורה הרמונית עם הריצוף השחור והחיפוי השחור-לבן, לחדר הרחצה של הילדים נבחר ארון גדול בגוון תכלת אפרפר, ולהורים מראה יותר נקי ואלגנטי. שלושת חדרי הרחצה עברו שיפוץ מקיף.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

 ברוכים הבאים. אני רוית רוד, אמא לשלושה, תושבת קרית אונו, הום סטייליסטית בעלת 11 שנות נסיון המתמחה בעיצוב והלבשת דירות קבלן, דירות יד 2 ובתים פרטיים. בנוסף מרצה בסטודיו B6, בלוגרית ומנטורית למעצבים בתחילת הדרך.

להפוך חלל לבית זה הכי מרגש שיש מבחינתי.  אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש- הבית שלנו.

אני כאן ללוות אתכם משלב החלום ו"עד המסמר האחרון".

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.