דירה 4 חדרים בבאר יעקב

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

115 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

הם קראו לי בשלב בו הדירה כבר היתה מרוצפת, חדרי האמבטיה היו מרוצפים ומחופים, הוזמנו ארונות אמבטיה קבלניים, והם ביקשו בשלב ראשון עזרה בבחירת חומרים וצבעים למטבח.
הנטיה שלהם היתה בבחירת מטבח לבן, ולאחר שהצגתי בפניהם שילובים מעניינים אחרים הוחלט על מטבח פורמייקה בגוון אפור בשילוב שיש קיסר לבן עם גידים אפורים ואי מבוצ'ר אלון.
הם העלו צורך באחסון לבקבוקי שתיה חריפה. קיר ריק מעל האי ואל מול הכניסה לדירה אפשר תכנון של מתקן דקורטיבי העשוי מעץ ממוחזר וברזל. השלוב של מטבח בצבעים מודרניים עם אלמטים מעץ ממוחזר מכניס חמימות לחלל. כהשלמה לקיר השמאלי במטבח נבחרו תמונות שגם הן מעץ ממוחזר.
כסאות ברזל שחורים וגופי תאורה מבטון משלימים את החורמים והצבעים הקיימים בחלל.

הוא ביקש דירה מודרנית ונקיה, היא ביקשה להכניס קצת חמימות, ויחד שניהם הביעו חיבתם לסגנון העיצוב הסקנדינבי.
פלטת צבעים הנשענת על שחור-לבן-אפור ועץ המאפיינים את הסגנון המבוקש, ואליהם נוספו כחול עמוק וורוד פודרה עדין.

החלום שלה היה ספה מפנקת דו מושבית. בשל העוהדה שחלל הסלון הינו בגודל סטנדרטי, ההעמדה נקבעה לכזו של ספה גדולה אל מול הטלויזיה והספה הדו מושבית מימינה. בנוסף, ההחלטה להכניס אי למטבח לא השאירה מקום לפינת אוכל, ובשל העובדה כי הם ציינו שאינם מארחים הרבה סביב שולחן אוכל, הוחלט להשאיר מקום ליד דלת הכניסה והספה הגדולה  לקונסולה הנפתחת לשולחן. ההעמדה הזו ולא באלכסון אל מול הטלויזיה, הותירה מקום לקונסולה.

עד אשר ירכשו קונסולה נפתחת, נבחרה קונסולת ברזל בשילוב עץ לכניסה לבית, מעליה אלמנטים עגולים מברזל שחור, הנותנים מענה לעיגול הקיים בתמונה הגדולה בסלון שהגיעה עם הדיירים מדירתם הקודמת.
קיר הטלויזיה נבצבע בשני גוונים- אפור בהיר וורוד עדין בהיר, ובכך יצרו מסגרת יפה לטלויזיה. מזנון עץ בצבע שחור נותן מענה לכל צרככיהם.

חדר הילדים יועד לשני התאומים, בן ובת בני שלוש. מצד אחד קיים הרצון לייצר הרמוניה בחדר, ולשם כך נרכשו לשניהם מיטות זהות, מצד שני הרצון לייצר לכל אחד מהם פינה משלו הנותנת ביטוי לאהבותיו- הוא אוהב גיבורי על והיא נסיכות וצבע ורוד- לשם ההפרדה נבחר גוון שונה לכל פינת קיר, באמצעות הצבע נוצר תיחום ואינטימיות, כשעל כל קיר פרטי נוי מעולמו של כל אחד מהם.

חדר השינה של ההורים קטן יחסית והיה צורך לשלב בו ארון קיר גדול ומיטה זוגית רחבה. בכדי להשאיר מעברים נוחים משני צידי המיטה הוחלט על מדפים מרחפים במידות מדוייקות במקום שידות הצד המקובלות.

 

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

 ברוכים הבאים. אני רוית רוד, אמא לשלושה, תושבת קרית אונו, הום סטייליסטית בעלת 11 שנות נסיון המתמחה בעיצוב והלבשת דירות קבלן, דירות יד 2 ובתים פרטיים. בנוסף מרצה בסטודיו B6, בלוגרית ומנטורית למעצבים בתחילת הדרך.

להפוך חלל לבית זה הכי מרגש שיש מבחינתי.  אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש- הבית שלנו.

אני כאן ללוות אתכם משלב החלום ו"עד המסמר האחרון".

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.