פנטהאוז 4 חדרים ברמת גן

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

110 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

פנטהאוז בר"ג שעבר תכנון מחדש עוד בשלב שהדירה הייתה על הנייר והותאם במלואו לצרכי הדיירים.
המטבח והסלון החליפו מקום, בוטלו שירותי האורחים לטובת תוספת פינת עבודה שהייתה דיל ברייקר מבחינת הלקוחות, תוכננו מחדש כל החשמל והאינסטלציה.

ליווי הפרוייקט ארך כמעט 3 שנים.
סגנון העיצוב הוא מודרני קלאסי אכרומטי. ההשראה לעיצוב היא הלקוחה- אישה יפיפיה מלאת סטייל ושיק המזכירה שחקנית צרפתיה.
הלקוחות אינם נמנים עם חובבי הצבע, ופלטת הצבעים מבוססת על גווני לבן, אפורים ושחורים כאשר נקודות קטנות של צבע שזורות לאורך הפרוייקט בעדינות רבה.
המטבח קלאסי עדין עם אי רחב ידיים. בכדי לייצר אשליה של מטבח גדול יותר, קירות חדר השירות הצמוד למטבח חופו באותו חומר וצבע כמו חזיתות המטבח.
פינת האוכל קיבלה את הטאץ' הקלאסי באמצעות קרניזים המחפים את הקירות ותכשיטי תאורה.
בכדי למקסם את החלל המרכזי ולרווח אותו, מוקמה הטלויזיה על עמוד. בנוסף לכך שהמיקום מייצר אשליה של גודל, היא מייצרת הפרדה בין המטבח לסלון וכן היא מסתובבת על צירה כך שיכולים להנות ממנה גם במטבח.

זה היה ללא ספק אחד הפרוייקטים המעניינים שיצא לי ללוות הן ברמת השינויים שהתקיימו בו והן ברמת העיצוב שהוא שונה מכל סגנון שעיצבתי עד כה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

 ברוכים הבאים. אני רוית רוד, אמא לשלושה, תושבת קרית אונו, הום סטייליסטית בעלת 11 שנות נסיון המתמחה בעיצוב והלבשת דירות קבלן, דירות יד 2 ובתים פרטיים. בנוסף מרצה בסטודיו B6, בלוגרית ומנטורית למעצבים בתחילת הדרך.

להפוך חלל לבית זה הכי מרגש שיש מבחינתי.  אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש- הבית שלנו.

אני כאן ללוות אתכם משלב החלום ו"עד המסמר האחרון".

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.