דירה 4 חדרים בגליל ים

צילום: שירן כרמל

גודל הנכס

80 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

את הפרוייקט הזה אני רוצה להקדיש לזכרה של חברתי האהובה
קרן כהן-אטון ז״ל , קרן היתה אחראית על השידוך ביני לבין הלקוחות.
כל גלגל החיים מתרחש בפרוייקט המיוחד הזה, במהלך התהליך קיבלנו הפתעה תינוק חדש שצמח בבטן הלקוחה ובמהלך התהליך נפטרה קרנונה האהובה שלנו מוקדם מהצפוי, קרן היתה מעצבת אופנה מוכשרת ואשה מאוד מיוחדת, החיים והמוות התערבבו בפרוייקט ומתוכם הלקוחה ואני הפסדנו חברה טובה אבל הרווחנו זו את זו.
הפרוייקט , דירת ארבעה חדרים,מחיר למשתכן, בגליל ים, למשפחה צעירה עם 3 קטנטנים.
הזוג המהמם שניהם מתחום הרפואה, הוא קרדיולוג והיא במחקר, הוא ישראלי והיא מהונגריה אבל כבר
הכי ישראלית שיש.
כיוון שכאמור מדובר במחיר למשתכן ניתן לעשות שינויים בדירה רק לאחר קבלת מפתח, את רוב הבחירות העיצוביות עשינו מראש כולל התכניות שהיו מוכנות , כל זה על מנת שלא נעכב את כניסת הלקוחות לבית.
במסגרת התקציב החלטנו על שיפוץ שני חדרי הרחצה, התאמת נק׳ החשמל והתאורה להעמדת הריהוט שתכננתי , פרקט בחדרי השינה והלבשה מלאה לכל הבית כולל פרטי נגרות בהתאמה אישית.
אחד האתגרים בדירה היה המטבח הקטן שבעזרת תכנון נכון ומיקסום הצרכים של הלקוחות משרת אותם כיום היטב.
היו להם מספר חלומות ועם כולם עפנו והגשמנו, למשל חדר הג׳ונגל לילדים.
כיוון ששני בני הזוג עובדים במשך שעות ארוכות מחוץ לבית היה לי חשוב לייצר עבורם בית חם ומזמין בבחירת חומרים , גוונים ופריטי טקסטיל שנותנים תחושה שהבית עוטף את כל מי שנכנס אליו.
תודה ענקית מכל הלב לזוג היחיד והמיוחד הזה, לורוניקה הלקוחה שלי שהיא כזו שאפשר לעוף איתה למחוזות עיצוביים ואישיים הכי גבוהים וטובים שיש!

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נולדתי וגדלתי בקיבוץ גינוסר, ודווקא שם, במקום שבו לא הייתם מצפים למצוא עיצוב, נחשפתי לעולמות העיצוב השונים דרך אמי ודודותיי שהיו נשות העולם הגדול, ומשם ההשראה הכי גדולה שלי. הייתי יושבת שעות בילדותי, משרטטת בתים, מזיזה רהיטים וחפצים, ומכאן הדרך היתה סלולה עבורי והיה לי ולסביבה לגמרי ברור מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה.
הגשמתי את חלומי, ואני זוכה להגשים חלומות גם ללקוחותיי.
כמי שנושמת עיצוב, ולייפסטייל עבורי זו דרך חיים, אני אוחזת בשני כובעים שאני מאוד אוהבת: מעצבת פנים ומעצבת הום סטיילינג. אני עוסקת בתכנון, בעיצוב ובהלבשת דירות, בתים פרטיים ובתי עסק.
בית הוא המקום בו אנחנו חווים את החוויות הכי גדולות בחיינו עם האנשים הכי קרובים לנו, שאנחנו הכי אוהבים, ושם נחווה את הרגעים הכי מיוחדים ואינטימיים שלנו. בית נותן לנו בטחון ושקט. בכל פעם מחדש אני מתרגשת לגעת בחומר, לגעת באנשים, ליצור ולהנות מהאתגר שבתכנון ובהלבשה שונים עבור בתים שונים, עם אנשים שונים, בכל פעם מחדש.
את תהליך העיצוב נתחיל בהיכרות אישית בה תספרו לי מה דרך החיים שלכם, מי אתם, מה התחביבים שלכם, האם את בשלנים וזקוקים למטבח גדול בהתאמה, או אולי מטיילים וזקוקים למקום לאחסן את האוהל שלכם… כל פרט שיעזור לי לתכנן עבורכם בית ייחודי שיספר את הסיפור שלכם, בסגנון שאתם אוהבים וכמובן שיהיה פונקציונלי וישרת אתכם.
אני מלווה אתכם בכל שלב בתהליך, עם כל בעלי המקצוע, כשאני דואגת שתחשפו למקסימום עיצוב ולמינימום כאבי ראש. אני מביאה איתי סבלנות רבה, הקשבה לכל לקוח ופתרונות יצירתיים ופונקציונליים מחוץ לקופסה.
אני נוגעת באנשים, נוגעת בחומר ונכנסת לא רק לחדרי הבית אלא גם לחדרי הלב.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.