בית פרטי 6 חדרים בצהלה

צילום: יואל אליווה

גודל הנכס

150 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הוילה הישנה שבצהלה נזקקה לשיפוץ ייסודי, כדי להתאימה לצרכי הדיירים החדשים שרכשו את הוילה ולעיצוב הנדרש בסגנון מודרני אורבני, שלא מפחד מצבע.
ויטרינת הסלון הורחבה כדי להכניס את הגינה פנימה, פרקט עץ תלת שכבתי יושם בחלל, קיר הכוח חופה באפקט של בטון בשילוב תאורה זהובה המעטרת את הסלון כתכשיט. ספה כחולה בעיצוב איטלקי זורקת כתם של צבע בשילוב עם יצירה גדולה פרי ידיו של המעצב. מעקה המדרגות משלב רשת עיגולים ייחודית שיובאה במיוחד מניו זילנד.
במטבח יושם שיש דקטון לעמידות גבוהה, בשילוב עם תאורה זהובה גם כן וחיפוי קיר המיושם באופן אבסטרקטי.
בשרותי האורחים ריצוף וחפוי של אריחים ביישום בדוגמת פישבון (אדרת דג) יחד עם כיור שחור תואם ופרזול משלים.
לטובת יצירת סוויטת ההורים חוברו להם יחדיו שני חדרי שינה ואמבטיה, כך נוצר חלל גדול המאפשר חדר ארונות רחב ידיים. הקירות והתקרה נצבעו בצבע כחול כהה המשדר נינוחות ויוקרה, המתבטאת גם בטקסטיל בווילונות, בשטיחים ובריהוט, יחד נוספת תחושה רכה ומלטפת. באמבטיית ההורים ממשיך הקו הכהה עם ריצוף וחיפויים מפורצלן שחור עם פרזול תואם.
בחדר הילדה גוונים בהירים עם קרניז עליון שנצבע בורוד ויחד עם האקססוריז בחדר, משלימים את הקו העיצובי העדין ההולם את אופייה של הילדה. באמבטיה בחדר הילדה ריצוף ואריחים לבנים עם פרזול שחור המייצר עיטור לחלל.
חדר התינוק נצבע במשחקי צבע של גוונים אפורים בשילוב אקססוריז ילדותי ומתוק.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

בוטנסקי עיצוב ואדריכלות פנים, הינו משרד בוטיק להגשמת חלומות עיצוביים תוך הקפדה על נוחות, נגישות ומקסום החלל.

המשרד שהוקם ומנוהל על ידי שלומי בוטנסקי, מתמחה בעיצוב דירות מגורים ווילות לשיפוץ או בבנייה חדשה, מגורי יוקרה, בתי עסק ולוביים של מתחמי מגורים.

שלומי הינו מעצב ואדריכל פנים מוכשר ויצירתי הניחן בטעם אישי משובח במיוחד. ומצטיין בחיבור אישי מעולה.

שלומי חד ומדויק ויודע כיצד להנחות את לקוחותיו בביטחון ובסבלנות האופייניים לו, היישר לתכנון ולביצוע מעולים ובסטייל מושלם. באמתחתו פרסומים מקצועיים במגאזינים שונים ובמדיה דיגיטאלית וטלוויזיונית, מרצה לעיצוב באקדמיה ובאופן פרטי.

המשרד שם למטרה לעצב סביבה מרגשת, מרשימה ופרקטית שמביאה לידי ביטוי את סגנונם האישי של הלקוחות, תוך מתן פתרונות יצירתיים, מקוריים ועדכניים המותאמים לצרכי הלקוחות ותקציבם.

ליווי הפרויקטים ניתן משלב איתור הנכס הנכון עבור הלקוחות, ניהול והובלת תהליך השיפוץ או הבנייה בשיתוף הלקוחות ועד לתמונה האחרונה על קיר הבית.

שלומי בוטנסקי דוגל בבניית מערכת אמון הדדית המאפשרת עיצוב מיטבי זאת במטרה להגשים את חלומותיהם של הלקוחות.

התמחות והבנה מעמיקה של חומרי גמר מתקדמים ומגוונים, מאפשרים למקד את הלקוחות בבחירה של מוצרים שלהם תוחלת חיים ארוכה יותר בתחזוקה מינימאלית, בעלי המקצוע המשולבים בפרויקטים השונים, מומחים כל אחד בתחומו ליצירת המוצר ברמת הגימור.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.