דירה 5 חדרים בפתח תקווה

צילום: יואל אליווה

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

כשהמשפחה הצעירה פנתה אליי עם הבקשה הייחודית להפוך את ביתם לצבעוני ומיוחד, בסגנון דיסני עם טאץ' של רטרו והמון צבע ידעתי שזו בקשה לא שגרתית אך בשבילי זו הייתה הזדמנות נהדרת להשתולל
לקחתי את דירת הקבלן הסטנדרטית והפכתי אותה לעולם קסום, צבעוני ומיוחד.
צבענו את הקירות בגוון סגלגל חמים ונעים, שילבנו קרניזים הנותנים לחלל נופך קלאסי ובחרנו בפרקט במראה טבעי לחימום החלל.
בסלון בחרנו בספה ורודה לצד כורסא ישנה שעברה שיפוץ על מנת להתאים לעיצוב החדש והצבעוני, יצרנו קיר צלחות אייקוניות של חברת fornasetti ובפינת האוכל שילבנו גופי תאורה צבעוניים מזכוכית

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

בוטנסקי עיצוב ואדריכלות פנים, הינו משרד בוטיק להגשמת חלומות עיצוביים תוך הקפדה על נוחות, נגישות ומקסום החלל.

המשרד שהוקם ומנוהל על ידי שלומי בוטנסקי, מתמחה בעיצוב דירות מגורים ווילות לשיפוץ או בבנייה חדשה, מגורי יוקרה, בתי עסק ולוביים של מתחמי מגורים.

שלומי הינו מעצב ואדריכל פנים מוכשר ויצירתי הניחן בטעם אישי משובח במיוחד. ומצטיין בחיבור אישי מעולה.

שלומי חד ומדויק ויודע כיצד להנחות את לקוחותיו בביטחון ובסבלנות האופייניים לו, היישר לתכנון ולביצוע מעולים ובסטייל מושלם. באמתחתו פרסומים מקצועיים במגאזינים שונים ובמדיה דיגיטאלית וטלוויזיונית, מרצה לעיצוב באקדמיה ובאופן פרטי.

המשרד שם למטרה לעצב סביבה מרגשת, מרשימה ופרקטית שמביאה לידי ביטוי את סגנונם האישי של הלקוחות, תוך מתן פתרונות יצירתיים, מקוריים ועדכניים המותאמים לצרכי הלקוחות ותקציבם.

ליווי הפרויקטים ניתן משלב איתור הנכס הנכון עבור הלקוחות, ניהול והובלת תהליך השיפוץ או הבנייה בשיתוף הלקוחות ועד לתמונה האחרונה על קיר הבית.

שלומי בוטנסקי דוגל בבניית מערכת אמון הדדית המאפשרת עיצוב מיטבי זאת במטרה להגשים את חלומותיהם של הלקוחות.

התמחות והבנה מעמיקה של חומרי גמר מתקדמים ומגוונים, מאפשרים למקד את הלקוחות בבחירה של מוצרים שלהם תוחלת חיים ארוכה יותר בתחזוקה מינימאלית, בעלי המקצוע המשולבים בפרויקטים השונים, מומחים כל אחד בתחומו ליצירת המוצר ברמת הגימור.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.