דפנה גרבינסקי

עיצוב פנים והום סטיילינג

על המעצב\ת

קוראים לי דפנה (במלעיל) ואני מעצבת פנים. מאז שאני קטנה, טיילתי הרבה בעולם. מפגש של חומרים, עיצוב, אדריכלות תמיד משכו אותי, אז אימצתי הרבה לחיקי, חיקיתי סגנונות, העתקתי – כי כבר אי אפשר להמציא כלום…אבל כשנדרשתי לעשות את הבית שלי, חלל משלי, לעצמי, כרטיס הביקור שלי, פרוייקט הדגל בו אני הלקוחה של עצמי – שם הכל הסתחרר לי. פתאום הכל נראה לי רועש וככ זמני ובר חלוף.

התחלתי לחקור את המינימליזם פשוטו כמשמעו. לא יפני, לא סקנדינבי. מינימלי. בזמנים כמו שלנו, שיש את המושג FOMO והכל ככ רועש, ורשתות אופנה מתחילות לייצר ריהוט ואקססוריז לבית ומעודדות להחליף את הסטייל ארבע עונות בשנה, מבחינתי הבית צריך לשקף משהו יציב, להיות על זמני ונאמן לחומר ולכנות. כי כל השאר מתקלה ונהרס ברגע. משמעות של בית היא אחרת.. וכך צריך להתייחס אליו. פשטות זה כח מבחינתי, אי אפשר להישאר אדיש לזה, לתת מקום ונוכחות לדברים החשובים באמת.

אז זה התהליך שעוברים איתי, כשניגשים לעבוד איתי על הבית שלכם… אני "אפשיט" אתכם לבסיס שלכם, נשים את הרעש בצד, ונייצר חלל מדוייק ולא עמוס. שייתן לכם שקט, מקום מפלט, שנעים להיות בו, לארח בו, לקבל בו השראה… כמו שבית צריך להיות.

מינימליזם זה לא רק סגנון – אלא דרך חיים.

קרא עוד

קרא פחות

נעים להכיר,
דפנה גרבינסקי

שלחו לי הודעה

נעים להכיר, דפנה גרבינסקי