בית פרטי 5 חדרים ברחובות

צילום: עידן גור

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

התחלה חדשה. כך היא ביקשה. התחלה חדשה, רעננה, צבעונית, שמחה. התחלה שתתאים למי שהיא כיום: אישה עצמאית, חזקה, אשת מקצוע מוערכת מאוד, אישה אלגנטית ומלאת סגנון, אמא לביאה לשני בנים בוגרים אוהבים ותומכים – שעברו שלושתם תהליך אישי בשנים האחרונות.

היא ביקשה שאעשה עבורה את המהפך העיצובי המתבקש, בבחינת "הזדמנות אחרונה" לבית, כי כבר שקלה למכור את הבית, להשאיר בו את זיכרונות העבר ולהתחיל מחדש. הפרויקט כלל את כל הבית: מטבח, פינת אוכל, סלון, חדרי רחצה שנדרשו לעבור שדרוג, שלושה חדרי שינה, חדר עבודה ועוד..

עם תקציב מוגדר מראש, יצאנו לדרך. הבית עבר שיפוץ חיצוני קל שכלל טיפול בסדקים שנוצרו עם השנים וטיח חיצוני, ושיפוץ פנימי כולל בתוך הבית:

  • מטבח: שינוי חזיתות ארונות המטבח. ארונות המטבח היו במצב מצוין, רק הצבע כבר פחות התאים לסגנון ולטעם האישי של בעלת הבית. חזיתות הדלתות הוסרו ונצבעו מחדש, כולל הרכבה של קלאפה חדשה. בחרתי בגוון אפרפר בהיר ובידיות מוזהבות שהוסיפו שיק למראה המתחדש של המטבח.
  • חדרי רחצה: חדרי הרחצה שודרגו. בחדר רחצה ילדים – הוספתי מקלחון וארון רחצה וגופי תאורה מותאמים. בחדר הרחצה ביחידת ההורים – ארון הרחצה נצבע מחדש בגוון בהיר, המתאים לסגנון הצרפתי כפרי שבעלת הבית ביקשה לחדר השינה שלה. החלק העליון של ארון הרחצה הוסר, ובמקומו בחרתי במראה אליפטית עם גוף תאורה קלאסי.
  • ריהוט וגופי תאורה חדשים נרכשו לאזור הסלון.
  • הקומה השניה, קומת המגורים והחדרים, חופתה כולה בפרקט.
  • חדרי הבנים עוצבו מחדש. כל ריהוט הילדות שהיה שם נתרם, ורכשנו ריהוט הכולל ארונות בגדים, במיטות, שולחן לימודים, שידות צד ואקססוריז המותאמים לכל ילד לפי סגנונו, אופיו, ותחומי העניין שלו.
  • חדר השינה של בעלת הבית: עיצוב חדר השינה היה בבחינת הגשמת חלום לבעלת הבית. היא ביקשה חדר שינה בסגנון צרפתי, רומנטי. חדר שינה נשי לכל דבר. הדבר דרש בחירה מדויקת של ארון בגדים שהוזמן במיוחד לפי מידת הנישה שהיתה קיימת בחדר, ובחירת רהיטים בסגנון המבוקש, והתאמה של אביזרי טקסטיל משלימים (שטיחים, וילונות, כיסוי מיטה וכריות נוי), והתאמה של תאורה ואקססוריז לחדר שינה זה.
  • בקומת המגורים, בין החדרים, היה קיים שטח גדול דיו שלא נוצל למעט מיקום אחסון לכביסה הממתינה לקיפול.. באזור זה יצרתי פינת עבודה שתשמש את בעלת הבית וילדיה. שולחן העבודה הלבן, היה למעשה שולחן לימודים של אחד הבנים. שניה לפני שנתרם, החלטנו לתת לו חיים חדשים, על ידי צביעה מחדש, שאכן הוכיחה שההתעקשות עליו היתה שווה בהחלט. אבזור מותאם של ספריה, פינת ישיבה וגופי תאורה בסגנון אקלקטי, יצרה פינת עבודה מהנה וצבעונית ומרבת השראה לכל דיירי הבית.

הלקוחה שלי ביקשה בית חדש ושמח, בית צבעוני ואקלקטי, שיהיו בו חיבורים בין פריטים חדשים שנרכשו במיוחד לרגל השיפוץ, לבין פריטים מסוימים שעדיין רצתה לשמור. בית שישמר גם את תחושת הקלילות והמרחב הקיימים בו, בית שיתאים לאופייה: אישה אלגנטית ומלאת סטייל. היא  ביקשה שאגרום לה להתאהב בבית מחדש. לתת לה תחושה שעברה לבית חדש, בלי לעבור בית. וכך עשיתי. מוזמנים לצפות בתמונות.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מירב סואד, ואני מעצבת בתים והום סטיילינג.

מאז שאני זוכרת את עצמי, תחום עיצוב והלבשת הבית היה קרוב ללבי

והאהבה שלי לאסתטיקה, להרמוניה ולעיצוב – תמיד הייתה קיימת, חיה ונושמת, והיא זו שהובילה אותי להתמקצע ולעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ומאמינה בו.

האני מאמין שלי

עיצוב בתים והום סטיילינג, בהגדרתם המקצועית, עוסקים בתחום הנראות של הבית ומרחב המחייה והמגורים שלנו, תוך שימוש בשפה עיצובית ברורה, המשלבת בין אסתטיקה והרמוניה ויזואלית, ובין תכנון נכון המטיב עם הנוחות והפונקציונאלית של חיי היום-יום.

אבל לפני הכל, עיצוב הבית והלבשתו, עוסק באנשים:

בהבנת צרכיו של הלקוח, בהקשבה לחלומותיו. תפקידי כמעצבת הוא בהובלת התהליך ובהגשמת ותרגום החלומות של הלקוחות שלי לכדי מציאות, חלומות שהם בית.

אני רואה בעבודתי כמעצבת בתים והום סטיילינג שליחות.

השינויים שאנו עוברים במהלך חיינו, מחתונה ולידה ועד שהילדים גדלים ועוזבים את הקן, מביאים אותנו לחדש, לעדכן ובעיקר להתאים את סביבת המגורים שלנו לסגנון ולאורח החיים שלנו. האני מאמין שלי הוא, שעיצוב נכון של הבית הנו אמצעי לשינוי ושדרוג לא רק של סביבת המגורים שלנו, אלא שמדובר בתהליך מעצים לשינוי ושיפור איכות וסגנון החיים, וכלי ישים להאדרת השפע בחיינו האישיים.

בליווי אישי שלי לאורך כל התהליך, נוכל ביחד לשדרג ולחדש את מראה הבית – במהירות, בנוחות ובדרך משתלמת שתחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיות מיותרות. יחד נעצב ונסגנן את סביבת המגורים שלכם, כך שהיא תשרה אוירה ביתית חמה, נעימה ומכילה אך יותר מכל: סביבת מגורים בעלת גון אישי המותאמת לאופי ולסגנון חייכם.

אני מעצבת בתים פרטיים ודירות בתהליכי שיפוץ, עד שלב הלבשת הבית ותליית התמונות בסלון או בחדרים…

אני מזמינה אתכם להצטרף לחוג לקוחותיי ולהגשים ביחד איתי את חלום עיצוב הבית

שלכם, מירב

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.