דירה 4 חדרים ברמת גן

צילום: אורית אלפסי

גודל הנכס

85 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

כמה קל ונוח לעצב דירה או בית רחב ידיים, כשכל האופציות של שילוב רהיטים במרחב פתוחות לפנינו, כמעט ללא מגבלות של מקום ושטחי אחסון, נכון?!… אבל מה קורה כשלפנינו עומדת דירה קטנה יחסית, שבה השטח הנתון הוא כזה שמצריך חשיבה ותכנון מוקדם של כל ס"מ? כזה הוא המקרה בפרויקט מיוחד שאני גאה להציג לפניכם: הבית של יוליה.

מדובר בדירה של 84 מ"ר בפרויקט תמ"א (פינוי בינוי) בעיר רמת גן. הדירה כוללת שטח ציבורי משותף – מבואת כניסה, סלון, מטבח, 2 חדרי שינה, חדר ממ"ד (שמשמש בשתי פונקציות: כמשרד וחדר אירוח), 2 חדרים רחצה וחדר שירותי אורחים. בדירה היה צריך לעצב את הכל מחדש: משלב בחירת חיפוי הרצפה, דרך תכנון ועיצוב חדרי הרחצה, תכנון ועצוב המטבח ועוד, עיצוב החדרים, סלון ופינת אוכל,  תאורה, וכו.

האתגר הבולט על פני השטח, היה ללא ספק להכניס את כל הפונקציות המתבקשות בשטח דירה שאינו גדול, סה"כ 84 מ"ר. כשעומדים לתכנן ולעצב דירה שהיא קטנה יחסית, תכנון מוקדם ונכון יכול להביא לתועלות רבות, במיוחד כשמדובר על פתרונות אחסון. לדוגמא, בדירה היו למעשה 3 חדרי רחצה ושירותים. החלטתי לוותר על חדר שירותי אורחים לטובת חדר שירות פונקציונאלי אליו הועברו מכונת הכביסה ומייבש הכביסה (כולל תעלת איוורור מיוחדת). נישה מיותמת שהייתה קיימת במסדרון בין החדרים ובהמשך למטבח –הפכה לארון מזווה עם מגירות נשלפות וטריקה שקטה, בהמשך לסגנון של המטבח שעיצבתי בדירה.

הלקוחה שלי, עברה לדירה החדשה מדירה גדולה יותר המרוחקת כ-300 מ' מהדירה החדשה. היא גרה בדירה עם בן, בנה בן ה- 8 וחצי ועם כלבם. המעבר לדירה החדשה סימן עבורה בעיקר יציאה לחיים חדשים. לכן היה חשוב לה כל כך שעיצוב הדירה ישקף את דמותה, אופייה ואישיותה, כפי שהיא היום: אמא, אישה בעלת עסק עצמאי מוביל בתחומה, ואשת העולם הגדול המרבה בנסיעות עסקים בין הארץ לחו"ל. היא ביקשה שאעצב עבורה דירה נשית ואלגנטית, דירה בעלת מראה ואופי אירופאי מעודן ושאקפיד לשלב בה פריטי ריהוט בסגנון כפרי / פרובנס. בנוסף, היא ביקשה שמראה הדירה לא יהיה "כבד", שיהיה מקום לאמנות ישראלית לתליה על הקירות, שתהיה צבעוניות שמחה בבית, ושאדע לשלב בין בחירות קלאסיות לבין בחירות שיש בהן יותר תעוזה וצבעוניות. אז איך באמת מכניסים ריהוט שהוא אירופאי/כפרי בסגנון פרובנס, לתוך דירה שאינה גדולה בתוך מתחם עירוני שוקק בעיררמת גן?

עיצוב הבית והום סטיילינג, הם אמנות השילובים הנכונים. בתכנון מדויק מראש, ערכתי חלוקה נכונה של המרחב השיתופי בבית, כך שיכלול גם מטבח עם אי ופינת ישיבה, גם פינת אוכל במראה קלאסי וגם פינת ישיבה ואירוח נוחה ומפנקת בסלון. את הרהיטים לסלון הזמנו לפי מידות מדויקות שהתאימו לחלל הנתון. מינונים מעודנים ומדויקים, בחירה ושילוב בין חדש לישן, בין קלאסי למודרני ולעדכני ובחירות מדויקות של בדי ריפוד וטקסטיל – הם  אלו שנותנים את האופי, הסגנון והצבעוניות שרציתי להביא לידי ביטוי בבית הזה.

גם בעיצוב המטבח, הקפדנו לעמוד על קו התפר בין סגנון כפרי מעודן לבין סגנון מודרני: ארונות המטבח ועיצוב המטבח הם בסגנון כפרי מעודן, ואת החיבור לסגנון המעודכן יותר בחרנו לעשות על ידי שילוב של קלאפה וארונות גבוהים בסגנון מודרני יותר. גם גופי התאורה נבחרו אף הם בקפידה ומשקפים את הסגנון והקו העיצובי של הבית המיוחד הזה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מירב סואד, ואני מעצבת בתים והום סטיילינג.

מאז שאני זוכרת את עצמי, תחום עיצוב והלבשת הבית היה קרוב ללבי

והאהבה שלי לאסתטיקה, להרמוניה ולעיצוב – תמיד הייתה קיימת, חיה ונושמת, והיא זו שהובילה אותי להתמקצע ולעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ומאמינה בו.

האני מאמין שלי

עיצוב בתים והום סטיילינג, בהגדרתם המקצועית, עוסקים בתחום הנראות של הבית ומרחב המחייה והמגורים שלנו, תוך שימוש בשפה עיצובית ברורה, המשלבת בין אסתטיקה והרמוניה ויזואלית, ובין תכנון נכון המטיב עם הנוחות והפונקציונאלית של חיי היום-יום.

אבל לפני הכל, עיצוב הבית והלבשתו, עוסק באנשים:

בהבנת צרכיו של הלקוח, בהקשבה לחלומותיו. תפקידי כמעצבת הוא בהובלת התהליך ובהגשמת ותרגום החלומות של הלקוחות שלי לכדי מציאות, חלומות שהם בית.

אני רואה בעבודתי כמעצבת בתים והום סטיילינג שליחות.

השינויים שאנו עוברים במהלך חיינו, מחתונה ולידה ועד שהילדים גדלים ועוזבים את הקן, מביאים אותנו לחדש, לעדכן ובעיקר להתאים את סביבת המגורים שלנו לסגנון ולאורח החיים שלנו. האני מאמין שלי הוא, שעיצוב נכון של הבית הנו אמצעי לשינוי ושדרוג לא רק של סביבת המגורים שלנו, אלא שמדובר בתהליך מעצים לשינוי ושיפור איכות וסגנון החיים, וכלי ישים להאדרת השפע בחיינו האישיים.

בליווי אישי שלי לאורך כל התהליך, נוכל ביחד לשדרג ולחדש את מראה הבית – במהירות, בנוחות ובדרך משתלמת שתחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיות מיותרות. יחד נעצב ונסגנן את סביבת המגורים שלכם, כך שהיא תשרה אוירה ביתית חמה, נעימה ומכילה אך יותר מכל: סביבת מגורים בעלת גון אישי המותאמת לאופי ולסגנון חייכם.

אני מעצבת בתים פרטיים ודירות בתהליכי שיפוץ, עד שלב הלבשת הבית ותליית התמונות בסלון או בחדרים…

אני מזמינה אתכם להצטרף לחוג לקוחותיי ולהגשים ביחד איתי את חלום עיצוב הבית

שלכם, מירב

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.