פנטהאוז 5 חדרים בחולון

צילום: בן רוטשטיין

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

אל הפרויקט הזה הגעתי לאחר שהלקוחות שלי כבר החלו בשיפוץ ובחרו ריצוף, אך עצרו מיידית, כי נוכחו לדעת שהם צריכים יד מקצועית מכוונת שתוכל להוביל אותם בבטחה בתוך אוקיינוס של החלטות ובחירות כמעט אין סופיות, בבואם לשפץ את דירת הפנטהאוז שלכם.

הלקוחות שלי ביקשו שאעצב עבורם את דירתם בסגנון מודרני וחם. הם מרבים לארח משפחה וחברים ואנשים עסקים מהארץ ומחו"ל. היה חשוב להם שהדירה תהיה ייצוגית ובאותה המידה נוחה, חמימה ונעימה. כאנשים שמארחים ופותחים את לבם ושולחנם בפני כל, הייתה חשיבות לכך שהמטבח יהיה גדול וייצוגי, שיהיה סלון רחב ידיים המאפשר דינמיות ותנועה בתוכו וגם שבחירת הרהיטים תאפשר סגנונות ישיבה שונים לנוחות מירבית, ושגם מרפסת הפנטהאוז רחבת הידיים, תשמש אותם לאירוח עם מטבחון חוץ נוסף.

כמו במרבית הבתים בישראל, שאלת האחסון עלתה מהר על הפרק. לשם כך, תכננתי עבורם פריט נגרות בהזמנה אישית, קיר טלוויזיה המשלב בתוכו גם מזנון וגם מערכת אחסון וארונות לאפסון כלי הגשה, כוסות יין ועוד. אותו סגנון חיפוי של קיר הטלוויזיה, תכננתי להמשך מסדרון החדרים, הנראה מכל כיון בבית, כדי ליצור שפה עיצובית אחידה ולסגנן גם את המסדרון (שתמיד נשכח…).

עיצוב הבית הזה כלל גם את עיצוב חדרי הרחצה שבו. בסוויטת ההורים פתחתי והרחבתי את פתח דלת חדר הרחצה במקומה תכננתי קיר עם דלת זכוכית, כך שעל אף שחדר הרחצה איננו גדול, הוא למעשה הופך להיות חלק אינטגרלי מאזור סוויטת ההורים. הלקוחות גם ביקשו שאתכן עבורם סוויטה זוגית, כמו במלון בוטיק מפנק, כך שהתמונות לפניכם …

כל אחד מחדרי הילדים הבוגרים זכה לתכנון ומגע עיצובי בהתאמה מדויקת לבקשותיהם. ישבתי עם כל אחד מילדי הבית לשמוע מהם איך הם רואים את חדר החלומות שלהם, מה חשוב להם, ובהתאם ערכתי את הבחירות העיצוביות.

אני מזמינה אתכם להיכנס ולראות את הבית הזה. היה לי העונג והכבוד ללוות משפחה יקרה זו בפרק זמן שהיה מאוד אינטנסיבי (חודשיים וחצי), שהיה מלווה בעיקר בשיח פתוח ושקיפות הדדית והתאמה מירבית לסגנון ולאורח החיים של המשפחה הדינמית הזאת.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מירב סואד, ואני מעצבת בתים והום סטיילינג.

מאז שאני זוכרת את עצמי, תחום עיצוב והלבשת הבית היה קרוב ללבי

והאהבה שלי לאסתטיקה, להרמוניה ולעיצוב – תמיד הייתה קיימת, חיה ונושמת, והיא זו שהובילה אותי להתמקצע ולעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ומאמינה בו.

האני מאמין שלי

עיצוב בתים והום סטיילינג, בהגדרתם המקצועית, עוסקים בתחום הנראות של הבית ומרחב המחייה והמגורים שלנו, תוך שימוש בשפה עיצובית ברורה, המשלבת בין אסתטיקה והרמוניה ויזואלית, ובין תכנון נכון המטיב עם הנוחות והפונקציונאלית של חיי היום-יום.

אבל לפני הכל, עיצוב הבית והלבשתו, עוסק באנשים:

בהבנת צרכיו של הלקוח, בהקשבה לחלומותיו. תפקידי כמעצבת הוא בהובלת התהליך ובהגשמת ותרגום החלומות של הלקוחות שלי לכדי מציאות, חלומות שהם בית.

אני רואה בעבודתי כמעצבת בתים והום סטיילינג שליחות.

השינויים שאנו עוברים במהלך חיינו, מחתונה ולידה ועד שהילדים גדלים ועוזבים את הקן, מביאים אותנו לחדש, לעדכן ובעיקר להתאים את סביבת המגורים שלנו לסגנון ולאורח החיים שלנו. האני מאמין שלי הוא, שעיצוב נכון של הבית הנו אמצעי לשינוי ושדרוג לא רק של סביבת המגורים שלנו, אלא שמדובר בתהליך מעצים לשינוי ושיפור איכות וסגנון החיים, וכלי ישים להאדרת השפע בחיינו האישיים.

בליווי אישי שלי לאורך כל התהליך, נוכל ביחד לשדרג ולחדש את מראה הבית – במהירות, בנוחות ובדרך משתלמת שתחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיות מיותרות. יחד נעצב ונסגנן את סביבת המגורים שלכם, כך שהיא תשרה אוירה ביתית חמה, נעימה ומכילה אך יותר מכל: סביבת מגורים בעלת גון אישי המותאמת לאופי ולסגנון חייכם.

אני מעצבת בתים פרטיים ודירות בתהליכי שיפוץ, עד שלב הלבשת הבית ותליית התמונות בסלון או בחדרים…

אני מזמינה אתכם להצטרף לחוג לקוחותיי ולהגשים ביחד איתי את חלום עיצוב הבית

שלכם, מירב

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.