פנטהאוז 5 חדרים במזכרת בתיה

צילום: סוזי לוינסון

גודל הנכס

200 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

בני הזוג פנו אליי מיד לאחר שרכשו את דירת הפנטהאוז מקבלן הפרויקט. המעבר מבית פרטי בן שלושה וחצי מפלסים והמון מדרגות פנימיות בו חיו במשך יותר משני עשורים, בא בעקבות זה שהילדים כבר עזבו את הבית. כבית וכמשפחה שמארחת בסופי השבוע חברים רבים ואת כל בני המשפחה, הבחירה שלהם בדירת הפנטהאוז רחבת הידיים אפשר להם להמשיך לחיות בסגנון חיים של בית פתוח ומארח, אך ללא ספק עם מיטב הנוחות של החיים בדירה בעלת מישור אחד, לא מדרגות פנים.

מדובר בדירת חמישה חדרים, מרווחת ומוצפת באור טבעי ומוקפת במרפסות שמש, שהיה צריך להתאים אותם לרצונות הלקוחות ולסגנון ולאורח חייהם. מעלית פרטית מכניסה אותנו מקומת הכניסה של הבניין ישירות למבואת הכניסה של הבית. כבר מההתחלה היה ברור לי שכבית פתוח ומכניס אורחים, לאזור הסלון, מטבח, פינת אוכל – יש חשיבות עליונה בתכנון. ואכן נקודת הפתיחה של תכנון ועיצוב הבית הזה החלה מתכנון המטבח והתאמתו לצרכי האישיים של בעלי הבית, שחובבים בישול ואירוח. המטרה הייתה לאפשר בו כמה שיותר מקומות אחסון, שטחי עבודה נוחים, תכנון ארגונומי ויעיל – כשכל אלה עולים בקנה אחד מול השאיפות למטבח מעוצב ובעל נוכחות, הנראה מכל מקום בבית.

בבית 3 חדרי רחצה מרכזיים וחדר שירותי אורחים. כל אחד מהם עוצב בסגנון אחר ובבחירת אריחים המותאמת לו: חדר הרחצה בסוויטת ההורים עוצב בסגנון חדר מלון בוטיק, בבחירה מוקפדת של אריחים למראה אלגנטי וקלאסי. חדר הרחצה הכללי – עם האריחים הכחולים – הוא חדר הרחצה המשמש את הנכדים בעיקר. חדר הרחצה בסוויטת האירוח הנוספת, עוצב בגוונים מונוכרומטיים של שחור ולבן-מט, במראה על זמני.

את תהליך התכנון והעבודה על עיצוב הבית הזה, התחלנו בשלב הסגרים הראשון, כאשר מהר מאוד הובן הצורך הממשי בתכנון של משרד ביתי המאפשר עבודה לשניהם מהבית, וכך היה. תכננתי עבורם באחד החדרים משרד ביתי עם עמדות עבודה לו ולה, ועם ספריה מפוארת לאחסון וגם לתצוגה של אוספי הספרים הרבים שלהם.

הבית עוצב בסגנון מודרני עם נגיעות קלאסיות. מבית פרטי בן שלוש וחצי קומות במראה כפרי מובהק – הם ביקשו שאעצב עבורם את דירת הפנטהאוז שלפניכם בסגנון מודרני. הם אמרו לי, אם כבר מעבר ושינוי – אז אנחנו זורמים איתך עד הסוף. דירה אורבנית אלגנטית, בתוך מושבה כפרית. כך זה נראה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מירב סואד, ואני מעצבת בתים והום סטיילינג.

מאז שאני זוכרת את עצמי, תחום עיצוב והלבשת הבית היה קרוב ללבי

והאהבה שלי לאסתטיקה, להרמוניה ולעיצוב – תמיד הייתה קיימת, חיה ונושמת, והיא זו שהובילה אותי להתמקצע ולעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת ומאמינה בו.

האני מאמין שלי

עיצוב בתים והום סטיילינג, בהגדרתם המקצועית, עוסקים בתחום הנראות של הבית ומרחב המחייה והמגורים שלנו, תוך שימוש בשפה עיצובית ברורה, המשלבת בין אסתטיקה והרמוניה ויזואלית, ובין תכנון נכון המטיב עם הנוחות והפונקציונאלית של חיי היום-יום.

אבל לפני הכל, עיצוב הבית והלבשתו, עוסק באנשים:

בהבנת צרכיו של הלקוח, בהקשבה לחלומותיו. תפקידי כמעצבת הוא בהובלת התהליך ובהגשמת ותרגום החלומות של הלקוחות שלי לכדי מציאות, חלומות שהם בית.

אני רואה בעבודתי כמעצבת בתים והום סטיילינג שליחות.

השינויים שאנו עוברים במהלך חיינו, מחתונה ולידה ועד שהילדים גדלים ועוזבים את הקן, מביאים אותנו לחדש, לעדכן ובעיקר להתאים את סביבת המגורים שלנו לסגנון ולאורח החיים שלנו. האני מאמין שלי הוא, שעיצוב נכון של הבית הנו אמצעי לשינוי ושדרוג לא רק של סביבת המגורים שלנו, אלא שמדובר בתהליך מעצים לשינוי ושיפור איכות וסגנון החיים, וכלי ישים להאדרת השפע בחיינו האישיים.

בליווי אישי שלי לאורך כל התהליך, נוכל ביחד לשדרג ולחדש את מראה הבית – במהירות, בנוחות ובדרך משתלמת שתחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיות מיותרות. יחד נעצב ונסגנן את סביבת המגורים שלכם, כך שהיא תשרה אוירה ביתית חמה, נעימה ומכילה אך יותר מכל: סביבת מגורים בעלת גון אישי המותאמת לאופי ולסגנון חייכם.

אני מעצבת בתים פרטיים ודירות בתהליכי שיפוץ, עד שלב הלבשת הבית ותליית התמונות בסלון או בחדרים…

אני מזמינה אתכם להצטרף לחוג לקוחותיי ולהגשים ביחד איתי את חלום עיצוב הבית

שלכם, מירב

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.