בוחרים את הסגנון האהוב עליכם, ומוצאים את המעצב שמתאים לכם

איזה חלל תרצו לעצב?

Layer 4
חדר ילדים
Layer 5
חדר אמבטיה
Layer 6
חדר עבודה
Layer 7
מטבח
סלון
Layer 9
חדר שינה

אחד על אחד – מעצבת פנים ליאת פוסט

תכירו.

ליאת פוסט, מעצבת פנים ואמא לשלושה. כבר מעל 10 שנים בתחום העיצוב והדבר הראשון שהיא מבחינה בו כשהיא נכנסת למקום חדש הוא האנשים. " אנשים יכולים ללמד אותנו הרבה על המקום בו הם נמצאים. המראה, שפת הגוף , הלבוש.. כל אלה יכולים לספר את הסיפור של המקום." כנראה שבדיוק בגלל זה אם היא לא הייתה מעצבת היא הייתה פסיכולוגית.

בעובי הקורה.

ליאת מאמינה בעיצוב יוקרתי אבל בגובה העיניים. מה זה אומר? "יוקרתי ומוקפד, אבל מבלי לפגוע בתחושה החמימה. קלאסי ועדין, אבל עם טוויסט ייחודי בקצוות". פוסט מאמינה שבית צריך לבטא את האופי וצרכיהם של הדיירים הגרים בו. מה שחשוב להם צריך להיות ניכר בעיצוב הבית. בנימה אופטימית, ליאת אומרת שיש לנו את היכולת להשפיע על החיים ועל הסביבה שלנו בעזרת מחשבה חיובית ונכונה.

צילום: טל ניסים

 

צילום: טל ניסים

אוכל, עיצוב ומה שבניהם.

הצבע האהוב על ליאת זה כחול עמוק, כן כמו ערב כחול עמוק ולא כמו כחול קלאסי שנבחר לצבע השנה. אם אתם רוצים לדמיין את ליאת בבית הפרטי שלה בטח תתפסו אותה צופה בנוטינג היל, הסרט הכי רומנטי אבר ואוכלת קרמבו, הקרמבו הפשוט והישן בטעם וניל.

צילום: טל ניסים

 

צילום: טל ניסים

 

כל חלל שבעולם.

אם היו מציעים לה לעצב כל חלל שבעולם היא הייתה בוחרת בכנסת ישראל! ליאת מאמינה שבמקום בו יושבים נבחרי העם ומתדיינים על החוקים, כדאי שהחלל יהיה מואר ויצירתי יותר. צודקת. משהו להציע בבחירות הקרובות?

צילום: טל ניסים

 

צילום: טל ניסים

זרקה רעיון.

עיצוב מנצח זה: Think more- design less. "כמי שמעצבת בסגנון נקי ומינימליסטי, אני מאמינה כי מחשבה מוקדמת על עיצוב נכון, פרקטי ומותאם לקוח תביא לתוצאה מושלמת של עיצוב במינון הנכון, כזה שמצד אחד לא מעמיס על החלל ומצד שני עונה על כל צרכי הלקוח."

צילום: טל ניסים

 

צילום: טל ניסים

לעמוד מעצבת הפנים ליאת פוסט >> לחצו כאן

 

 

 

אולי יעניין אותך גם...