בוחרים את הסגנון האהוב עליכם, ומוצאים את המעצב שמתאים לכם

איזה חלל תרצו לעצב?

Layer 4
חדר ילדים
Layer 5
חדר אמבטיה
Layer 6
חדר עבודה
Layer 7
מטבח
סלון
Layer 9
חדר שינה

האתר שיעזור לך למצוא מעצבת פנים: PICKINTERI נעים להכיר

בעידן בו אנחנו חיים, בית פרקטי ומעוצב הוא הרבה מעבר למותרות. אם בעבר הבתים המעוצבים על ידי מעצבת פנים היו לתצוגה בלבד אז היום, בית מעוצב שעונה על הצרכים שלכם ושל המשפחה שלכם הוא אחד הדברים החשובים בחיים.

מצד אחד אתם יכולים למצוא שפע עצום של חנויות לעיצוב הבית, אתרים לעיצוב ומקומות רבים לקבל מהם השראה בצורה קלה, זמינה ונוחה שתעזור לבית שלכם להראות הכי יפה שאפשר. אך מהצד השני השפע והמבחר מבלבלים מאוד וגורמים לנו להתפזר לעשות טעויות שבסופו של יום יכולות לעלות לנו הרבה מאוד כסף.

אז איך נוכל להיות ממוקדים ולבחור את מעצבת הפנים שתעזור לנו בתהליך של עיצוב, תכנון ושיפוץ הבית?

הכירו את אתר pickeinteri.

 

מזה בכלל PICKINTERI?

אתר PICKINTERI הינו הבית הישראלי הדיגיטלי המאכלס עשרות מעצבים, אדריכלים והום סטייליסטים מהטובים בתחום העיצוב. האתר הוא בעצם פלטפורמה המחברת בין אנשים העומדים לפני שיפוץ, עיצוב או בניה של ביתם מחדש לבין האדריכל/ית או המעצב/ת שהכי מתאימים לו בעזרת דרך פשוטה, קלה, נכונה והכי חשוב – מותאמת אישית.

 

אז איך זה עובד? אתם הולכים להיות מופתעים מכמה שזה פשוט.

שלב ראשון – סינון

כבר בכניסתכם הראשונית לpickinteri יוצג לכם בעמוד הראשי סרגל סינון המאפשר לכם להזין את הפרמטרים של הפרויקט אותו תרצו לבצע (או במידה ותרצו לקבל השראה אז את הפרמטרים של הבית שלכם).

בסרגל הסינון תוכלו לבחור את סוג הנכס אותו תרצו לעצב (דירה, דירת קבלן, בית פרטי, משרד ועוד), את האזור בו הוא נמצא (על מנת להגיע למעצבים ואדריכלים הנותנים שירות באזור שלכם), את הסגנון אליו אתם מתחברים ומה סוג השירות לו אתם זקוקים – ובקיצור, כל הפרמטרים הנדרשים להתאמה המושלמת עבורכם.

שלב ראשון סינון לפי פרמטרים אישיים
שלב ראשון סינון לפי פרמטרים אישיים

שלב שני – לאחר הסינון

על סמך הפרמטרים שבחרתם בשלב הראשון המערכת החכמה של Pickinteri תציג עבורכם כל הפרויקטים המתאימים לבחירה שלכם.

לצורך העניין אם חיפשתם עיצוב פנים לדירות, במרכז בסגנון עיצוב וינטג' כפרי – המערכת תציג לכם את כל הפרויקטים המתאימים לחיפוש זה ותיתן לכם את האפשרות לשמור את הפרויקטים האהובים עליכם.

חשוב לנו לציין שהפרויקטים שיוצגו לכם באתר הם פרויקטים אמיתיים מתוך בתים אמיתיים המשקפים באופן הכי מדויק את החלומות והצרכים שלכם. לא מצאתם את הפרויקט עליו אתם חולמים? אתם תמיד יכולים להרחיב את החיפוש בעזרת סינון מחדש.

שלב שני תצוגת הפרויקטים לאחר הסינון
שלב שני תצוגת הפרויקטים לאחר הסינון

שלב שלישי – בחירת פרויקט

לאחר שבחרתם את הפרויקט האהוב עליכם, בלחיצה על תמונת הפרויקט אתם יכולים להיכנס ולהיחשף לכל הפרטים אודות הפרויקט. תמונות נוספות מחללים שונים בבית, מספר חדרים, גודל במ"ר, סגנון עיצובי, עלויות ועוד. בנוסף, באותו עמוד פרויקט תוכלו להכיר את המעצב/ת של אותו פרויקט.

שלב שלישי בחירת פרויקט
שלב שלישי בחירת פרויקט

של רביעי – חיבור למעצב/ת פנים או לאדריכל/ית

במידה ואהבתם את כל מה שראיתם, יש לכם אפשרות להכיר את המעצב/ת קצת יותר לעומק. בלחיצה על תמונת הפרופיל של המעצב/ת או על שמם, תגיעו על העמוד Pickinteri שלו/ה, בעמוד זה תוכלו ללמוד עליהם יותר, לקרוא על החיים המקצועיים שלהם, לקבל חוות דעת מאנשים איתם עבדו בעבר, לראות פרויקטים נוספים ואפילו ליצור קשר ישיר עם אותו מעצב/ת.

זכרו שגם אם הגעתם לשלב הזה ולא הרגשתם חיבור מידי, אתם תמיד יכולים לחזור אחורה ולהתרשם מפרויקטים אחרים במגוון סגנונות שיעזרו לכם להגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

עולם שלם של השראה

אם אתם לא מחפשים לשפץ או לבנות ואתם רק מחפשים השראה וטיפים לעיצוב הבית. בחלק העליון של האתר יש לכם אפשרות לראות את כל הפרויקטים הנמצאים באתר או לבצע חיפוש לפי חלל מסוים. מעבר לפרויקטים האמיתיים ולחללים מהם תוכלו לשאוב השראה המגזין של Pickinteri במלא במדריכים מפורטים, טיפים לעיצוב וכתבות שיפתחו לכם את הראש וימלאו אותו בהשראה.

עולם שלם של השראה
עולם שלם של השראה

העתיד כבר פה?

אם נראה לכם שpickinteri הולך להקל על החיים שלכם, חכו שתשמעו על אתר Pickinteri החדש.

הוא הולך לרכז בתוכו את כל בעלי המקצוע הקשורים לתחום העיצוב והשיפוץ. ממעצבי פנים, אדריכלים וחנויות עיצוב ועד לקבלנים ונגרים דרך אינסטלטורים, חשמלאים, הנדימנים וכל נותני השירות בתחום הבית.

באתר החדש תוכלו להתרשם מפרויקטים של כל בעלי המקצוע, לקרוא חוות דעת של לקוחות אמיתיים וליצור איתם קשר לקבלת המלצה אישית ואותנטית ואנחנו כבר לא יכולים לחכות עד שנכיר לכם את האתר החדש.

אנחנו מקווים שהצלחנו לגרום לכם להבין שלמצוא את בעלי המקצוע לשיפוץ ועיצוב הבית שלכם זה לא עניין מפחיד כל כך וששיפוץ באופן כללי יכול להיות תהליך שאפשר ליהנות ממנו.

ועכשיו שאתם מכירים את Pickinteri גם אתם תוהים איך לא חשבנו על זה קודם?

לאתר PICKINTERI  – לחצו כאן

מעצבת פנים, עיצוב פנים: כל מה שצריך לדעת – לכתבה המלאה לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...