בוחרים את הסגנון האהוב עליכם, ומוצאים את המעצב שמתאים לכם

איזה חלל תרצו לעצב?

Layer 4
חדר ילדים
Layer 5
חדר אמבטיה
Layer 6
חדר עבודה
Layer 7
מטבח
סלון
Layer 9
חדר שינה

לנקות את היום: חדרי רחצה בסגנונות עיצוב

חיי היומיום שלנו עמוסים, מלאים וגדושים בלחצים שמגיעים ממקומות שונים ומשונים. לרוב, מה שעוזר לנו להטעין מצברים ולנקות מאיתנו את רחשי היום זה מקלחת טובה שמנקה מאיתנו כמעט הכל ונותנת לנו רגע אחד קטן של רוגע ושלווה. ואם זו מקלחת בחדר רחצה מעוצב אז אנחנו חושבים שזו הפעם הראשונה שאין לנו תלונות.

אם זה חדר רחצה מעוצב בסגנון מודרני ונקי המתאים לאורח החיים המהיר, חדר רחצה בסגנון כפרי הנותן אשליה של ספא מפנק, או חדר רחצה מינימליסטי המשרה עלינו אווירה רגועה ונעימה – אספנו עבורכם חדרי רחצה בסגנונות שונים ומעוצבים של מעצבים ישראלים מוכשרים ומלאי השראה. ואל תדאגו גם פינקנו אתכם בטיפים מעולים למקרה שתרצו לעצב את חדר הרחצה שלכם בסגנון מסוים. שנתחיל?

נקי, מוקפד ומצוחצח

חדרי רחצה מודרניים

הסגנון המודרני הוא הסגנון הטבעי ביותר לחדר הרחצה. הוא נקי, מוקפד ומצוחצח – כל מה שהיינו מצפים מחדר הרחצה שלנו להיות. הוא דוגל בשימוש באלמנטים פשוטים ושם דגש על החיבור בין החומרים השונים ועל הפרקטיקה שלהם. בעיצוד מודרני נראה שימוש רב בחומרים טבעיים בצורתם הטבעית כמו בטון, עץ זכוכית ועוד.. ושימוש בגוונים בולטים וחלקים ללא דוגמאות, תוספות או פיתוחים. רוצים לראות חדרי רחצה מודרניים מושלמים? אספנו עבורכם שלל דוגמאות שיעניקו לכם השראה.

איך נעצב את חדר הרחצה שלנו בסגנון מודרני?

כדי לעצב חדר רחצה בסגנון מודרני בצורה הטובה ביותר השתמשו בגוונים רגועים ונעימים. בחרו פלטת גוונים של שניים או שלושה גוונים המתחברים יחד בצורה הרמונית ואל תעמיסו על החלל. הקפידו על עיצוב בקווים נקיים, ישרים וברורים. זכרו ששימוש בזכוכית, עץ, בטון ומתכת יתקבלו תמיד בברכה בעיצוב המודרני. דגלו במינימליזם עם נוכחות ותקבלו חדר רחצה מודרני ומעוצב.

שידת רחצה שחורה בחדר רחצה מודרני
עיצוב אילת כהן | צילום שירן כרמל
עיצוב מודרני מוקפד בחדר הרחצה
עיצוב ליטל אופיר | ושמרית קאופמן צילום גדעון לוין
שידת רחצה בצבע ירוק בחדר רחצה מודרני
עיצוב מירב חביב | צילום שירן כרמל
ריצוץ טראצו שחור בחדר הרחצה
עיצוב עדי אראל | צילום איתי בנית

אווירה שאין לה תחליף

חדרי רחצה כפריים

הסגנון הכפי מאופיין באווירה פסטורלית שאין לה תחליף. כזו המוכרת לנו מהישובים הכפריים ומשרה עלינו רוגע, שקט ושלווה. הסגנון הכפרי הפך לאחד הסגנונות האהובים ביותר, במיוחד כשמדובר בחדרי רחצה כי אין כיף כמו לרחוץ באווירה כפית, פסטורלית ונעימה הגורמת לנו להרגיש שאנחנו בספא נעים ומפנק. הסגנון הכפרי מכניס לעיצוב אלמנטים מהטבע, בעיצוב הזה נעשה שימוש רב בעץ, טקסטורות מלאות עומק גוונים בעלי מראה עתיק ומיושן היוצרים אווירה כפרית ייחודית בדיוק כמו בדוגמאות שאספנו עבורכם.

איך נעצב את חדר הרחצה שלנו בסגנון כפרי?

כדי לעצב את חדר הרחצה בסגנון כפרי חפשו את המראה הגולמי והייחודי, את המחוספס בגוונים הכהים. הגולמיות המחוספסת אהובה במיוחד על הסגנון הכפרי ומתאימה במיוחד לחדר הרחצה. נכון שבעבר שימוש בעץ בחדר הרחצה לא היה דבר טריוויאלי אך היום ישנם מוצרי עץ רבים ונפלאים שניתן לשלב בחדר הרחצה וישרו אווירה כפרית ונעימה. כאשר אתם מעצבים חלל בסגנון כפרי השתדלו להיות פרקטיים, מלאו את החלל רק באלמנטים שאתם זקוקים להם שישתלבו בצורה הרמונית עם הגוונים הכהים והחומרים הטבעיים ולא יעמיסו על החלל ויהפכו אותו לסגור וחשוך.

חדר רחצה כפרי בגווני אדמה
עיצוב אתי איפרגן | צילום עידן גור
חדר רחצה מואר בשילוב עץ טבעי
עיצוב יערה קרקובר | צילום איתי בנית
שידת רחצה מעץ לצד אריחים לבנים ורובה שחורה
עיצוב נועה גרייזמן | צילום שירן כרמל
שימוש בחומרים טבעיים בחדר רחצה כפרי
עיצוב ניצן קופרארד | צילום אורית ארנון

תחושה ביתית ומזמינה

חדרי רחצה סקנדינביים

הסגנון הסקנדינבי בא לידי ביטוי בעיצוב עשוי כהלכה. בסגנון העיצובי הזה נעשה שימוש בגוונים נעימים ומזמינים ובבחירת אלמנטים עם חשיבה על הפרקטיקה העומדת מאחוריהם. למרות שמקורות של העיצוב הוא ממדינות צפון אירופה הקרות, עיצוב חדר רחצה סקנדינבי הוא כזה שיזמין אתכם להישאר בו כמה שיותר, הוא חמים, הוא מפנק והוא מעניק תחושה נעימה, רכה ומלטפת. אספנו עבורכם כמה דוגמאות שימחישו עד כמה חדרי הרחצה הסקנדינביים הם דבר נפלא.

איך נעצב את חדר הרחצה שלנו בסגנון סקנדינבי?

כדי לעצב חדר רחצה סקנדינבי מושלם השתדלו ליצור חלל מרווח וקליל. רגע לפני שאתם יוצאים לשלב העיצוב חשבו על האלמנטים להם אתם זקוקים בחלל ובחרו בפריטים ואביזרים פרקטיים בלבד. סגנון העיצוב הזה דוגל במה שלא פרקטי – לא צריך להיות בחלל. בחרו בפלטת גוונים רגועה, עדינה ומינימליסטית ושלבו גוונים של כחול וירקו המזוהים במיוחד עם הסגנון העיצובי. מאחר שהעיצוב הנורדי חובב צמחייה, ירוקה בעיקר, זו יכולה להיות תוספת נהדרת לחלל.

שידת רחצה בגוון ורדרד
עיצוב יעל יברבאום | צילום אורית אלפסי
אריחים בגוונים שחור ולבן בחדר הרחצה
עיצוב מיכל וולפסון | צילום שירן כרמל
מקלחון עם פרופיל בלגי שחור
עיצוב מיכל גרינברג פוקס | צילום מרב פרלברג
מראה עגולה וממסוגרת בחדר הרחצה
עיצוב ספיר לוי מאורי | צילום הילה עידו

בלאגן מאורגן

חדרי רחצה אקלקטיים

הסגנון האקלקטי מאופיין באוסף של פריטים מסגנונות שונים המסודרים יחד אזור אחד ויוצרים חלל הרמוני בעל אופי ייחודי. בעצם אם רוצים להגדיר את סגנון העיצוב האקלקטי בצורה הטובה ביותר, אפשר לעשות זאת בשתי מילים: בלאגן מאורגן. הסגנון האקלקטי משתלב בצורה הטובה והטבעית ביותר בחדר הרחצה, הוא שואב את ההשראות שלו ממגוון רחב של כיוונים ונותן תחושה נעימה, מפנקת, הרפתקנית ו… כל מה שהיינו רוצים שחדר הרחצה שלנו יהיה. אספנו עבורכם כמה דוגמאות מעולות של חדרי רחצה אקלקטיים:

איך נעצב את חדר הרחצה שלנו בסגנון אקלקטי?

כדי לעצב חדר רחצה אקלקטי בצורה נכונה כל מה שצריך לעשות זה ללכת לפי העקרון לפיו הסגנון האקלקטי עובד – לתת מקום לביטוי העצמי שלכם. בעיצוב חלל בסגנון אקלקטי יש לכם הזדמנות נהדרת להגשים את כל החלומות והאהבות העיצוביות שיש לכם לגבי הבית שלכם, אך כשמדובר בעיצוב חדר הרחצה שימו לב שלא תתפזרו מידי, שמרו על מסגרת מסוימת שתאפשר לכם לטעום מכל העולמות אך תעזור לכם לשלב בין האלמנטים השונים בצורה נעימה והרמונית שלא עושה בלאגן בעיניים, בחרו פלטת צבעים מרכזית ומספר טקסטורות בולטות וזכרו – אין דבר כזה שאין דבר כזה.

שילוב אלמנטים בחדר רחצה אקלקטי
עיצוב איריס סוכר | צילום אורן עמוס
גוונים בהירים בחדר רחצה
עיצוב דקלה גלזר | צילום שירן כרמל
שידת רחצה ורודה מלאת נוכחות
עיצוב שרי בר-נע גבעון | צילום דרור קאליש
שידת רחצה בצבע כחול בשילוב עץ טבעי
עיצוב איריס סוכר | צילום אורית ארנון

טבעי ומחוספס

חדרי רחצה תעשייתיים

הסגנון התעשייתי מאופיין בשימוש בחומרי גלם טבעיים בצורה הגולמית שלהם, הוא מבוסס על מראה מחוספס ונעשה בו שימוש בקירות בטון חשופים, צנרת גלויה לעין, בחירה בגוונים כהים והדגשה של היופי הטבעי של חומרי הגלם. הסגנון החל כאלטרנטיבה עבור אלו שלא יכלו להרשות לעצמם לעצב בצורה מגונדרת ויוקרתית אך עם השנים התגבש לכדי סגנון עיצובי מוגדר, ייחודי ומלא ביופי. בדיוק כמו חדרי הרחצה שאספנו עבורכם.

איך נעצב את חדר הרחצה שלנו בסגנון תעשייתי?

כדי לעצב חדר רחצה תעשייתי במורה נכונה השתמשו בעיקר בחומרים טבעיים – עץ, בטון, זכוכית, מתכת ועוד… שימו לב שהחומרים אותם אתם בוחרים מתאימים לחללים רטובים ועמידים לאורך זמן. השאירו את חדר הרחצה מרווח עד כמה שאפשר והשתמשו בפלטת גוונים רגועה וכהה המכילה גוונים שחורים, אפורים, כחולים ולבנים – גוונים המתאימים במיוחד לסגנון התעשייתי. שלבו בחדר הרחצה אלמנטים שיוצרו בDIY וזכרו – כמה שיותר מחוספס וגולמי (אך מלא בסטייל) יותר טוב.

חדר רחצה שקוף צמוד לחדר השינה
עיצוב איריס סוכר | צילום אורן עמוס
אריחים בצבעי שחור ולבן בחדר הרחצה
עיצוב אורלי מור | צילום הגר דופלט
שימוש בברזל בחדר הרחצה
עיצוב מירי בן בשט | צילום עודד סמדר
שידת רחצה בצבע כתום מלא נוכחות
עיצוב שרי בר נע גבעון | צילום יואל אליווה

אחרי שעברנו על כל סגנונות העיצוב והבנו איך מיישמים אותם בחדר הרחצה, הבנו גם שזה לא באמת משנה באיזה סגנון נבחר לעצב את חדר הרחצה שלנו – כל עוד עשינו את זה בהתאם לצרכים שלנו ולאווירה אותה נרצה לקבל מהחלל.

 

אולי יעניין אתכן גם: חדרי שינה מודרנים להשראה – לכתבה המלאה לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...