בוחרים את הסגנון האהוב עליכם, ומוצאים את המעצב שמתאים לכם

איזה חלל תרצו לעצב?

Layer 4
חדר ילדים
Layer 5
חדר אמבטיה
Layer 6
חדר עבודה
Layer 7
מטבח
סלון
Layer 9
חדר שינה

אחד על אחד – מעצבת הום סטיילינג רוית רוד

תכירו.

"מבחינתי להפוך חלל לבית זה הכי מרגש בעולם" מספרת רוית רוד, ההום סטייליסטית. כבר שמונה שנים שהיא על תקן מעצבת, בלוגרית, מנטורית ומרצה אז לא פלא שאם היא לא היתה עוסקת בהום סטיילינג, היא היתה מפיקת אירועים! הכי מולטי-טאסקינג שיש.

בעובי הקורה.

"אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש – הבית שלנו". הדבר הראשון שרוית מבחינה בו כשהיא נכנסת למקום חדש הם האנשים. אח"כ התאורה, ומה שהכי עושה לה את זה זה אור טבעי וחלונות גדולים!

צילום: אורית ארנון

צילום: אורית ארנון

צילום: אורית ארנון

אוכל, עיצוב ומה שבניהם.

המוטו של רוית זה לעשות הכל באהבה ובתשוקה, אם הלב לא שם היא משחררת. אנחנו לגמרי מבינים את זה בהתחשב בעובדה שבצקים זה הדבר שהיא הכי אוהבת לאכול. גם אנחנו אוהבים בצק ולא נשחרר אותו בחיים!

 

צילום: אורית ארנון

 

צילום: אורית ארנון

 

צילום: אורית ארנון

 

כל חלל שבעולם.

אם היו מציעים לה לעצב כל חלל שבעולם היא הייתה בוחרת בבית קפה בוטיק בפריז. או-ל-לה אנחנו כבר מדמיינים את השלט Rod Café ונחשו מה יגישו שם?

 

צילום: אורית ארנון

זרקה רעיון.

עיצוב מנצח זה: "כמו מתכון לעוגה. יש בו מרכיבים חיוניים שלא ניתן לוותר עליהם ושאר המרכיבים קובעים את הטעם והריח." טוב הלכנו לנשנש, ביי.

 

לעמוד המעצבת רוית רוד  לחצו כאן

אולי יעניין אותך גם...